人黎講,其實我也算係幾節儉的。唔怕話你地知,我到而家都重係用緊我搬入黎個陣買個部大牛龜電視機,即係個背脊好厚o個種呢?一來懶換,而來,既然又未壞,做乜要唔用呢?雖然佢睇睇下係會有d橫間同埋d人個面色會變綠,不過除此之外,都無咩唔好啊!

不過甘,最近終於要將用左八年張沙發換走。

就係佢。

除左因為佢年事已高,身上沾滿左八年來清除唔到geh貓毛,左邊身體已經被三位貓大人抓到體無完膚之外,最主要原因係,我本人都開始年時高,而出現所有老人都有geh問題:就係唔坐得呢類坐左落去會好似遇溺一樣沉左落去geh軟沙發。

就甘,人體結構,每一個部位係一件需要好好保養geh零件,尤其腰骨同埋脊椎,日積月累之下,極度容易行錯路,踏上歪路。當然,基本上有9成城市人都係坐得衰又行得衰,又缺乏運動,所以亦有九成城市人都有脊椎問題。我呢,就因為當年重係一個結他手geh時候去得太盡,導致頸椎嚴重創傷,加上之前家中上網配備差,攪到今天要時刻小心坐姿站姿走姿。

終於下定決心,將呢套軟野換走。

搖身一變,變左佢!!!!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈哈,係咪好靚仔呢!!!!!!!!!!!

人都係需要受教訓先會學懂。今次選料及形狀亦因應之前的問題而起了莫大變化。我本人滿意非常,除左終於唔洗坐壞條腰之外,亦終於唔洗再為所有穿黑衣上來我家geh朋友仔擔驚受怕(以前佢地著黑衫入黎,出返去會變左白衫架)。

不過可能因為沙發太硬的關係,同埋佢地唔見左個巨型磨爪器,呢兩位用家好似唔係好滿意。坐埋開檯底會議…..

唔理得甘多,我同gooloo享受下先。有人想一齊坐下嗎?

攞個Ipad坐響樹上下網都唔錯架!

吉:甘硬架,大佬.........

經過一天geh消化,呢位朋友仔似乎開始讓步…….

不過有點不情不願,同埋有點不自在。

左伸伸,右伸伸……

吉:唉,算啦,勉為其難收貨啦…………