updated at 1:45am 27/12 : 好,遊戲截止喇,勝出者稍後公佈,謝謝各位參與!!!

HAPPY BOXING DAY!!!

記得細細個時候,呢一日就最開心,因為床頭掛左一個月寫住自己個名DENISE隻聖誕襪,終於可以打開,終於可以知道自己會收到咩聖誕禮物。諗返起黎,以前細個有呢d規矩,反而可以令到生活更加增添一d小期待。

好,既然係甘,適逢boxing day,為左令大家重拾一d期待,等我送出一份隨身小禮物啦!

其實係甘geh,尋日聖誕節supergoo blog tv christmas special期間,我心血來潮,承諾左在線geh朋友仔們,我會將呢隻“喜羊羊”送出。呢隻羊來頭不少,係我若干年月日前去日本時買geh。

佢,並唔係一隻普通geh羊,佢,係一隻能夠幫你保溫geh羊。佢個肚係開得geh,而入面有個小型暖水壺,裝左熱水入去,你就可以暖笠笠喇,係咪好想要呢?唔止添啊,因為佢跟左我成個巡迴,同我其他野放埋一齊,包括我支老人家必備之跌打酒,所以佢重有一陣幽幽的跌打酒味添架!!!係咪更想要呢?哈哈。

跌打酒味喜羊羊暖水袋!

跌打酒味喜羊羊暖水袋!

好。拿,要得到,就當然要付出;

今次遊戲玩法好簡單。以下有三張我重遊七九八時影geh相,請大家為每一張套上你認為最合適geh caption ,最貼題最抵死就為之優勝者 (即係好似你地睇明周d相下面gor d字。)!

PHOTO A

PHOTO A

PHOTO B (中間係jelly)

PHOTO B (中間係jelly)

PHOTO C

PHOTO C

你可以用鬼馬,認真,文藝,感性,性感,荒唐,商業,另類,等等geh手法黎創作;中英法日俄文均可,不過重點當然係我要睇得明同覺得好啦,因為我係評判嘛 。啊,同埋記得注明photo A, B, C。

創作得最出色geh朋友可以得到我隻“喜洋洋”(不過要等我巡迴完先比得你,哈哈。)

明天早上截止。加油各位!!!!Happy Boxing day!

p.s. 聽講有人用IE login唔到,甘請大家用firefox, safari或google chrome 啦下。

p.p.s 大家得閒不妨幫我地click下旁邊d廣告,支持本站!謝謝!