打渣姣!!!!
見到我一口流利的國語,就知到我一定係返左去我上個月差不多好似定左居的台灣喇。不過我個title唔係表達緊呢樣野,而係想話我回來呢個blog喇,yeah!!!唔好意思,因為goomusic用開個server實在太不穩定,應該係八字唔係太夾,成鬼日都down左server。亦可能係你地太澎湃攪到人地不停要休息。點都好啦,我地而家攪緊,遲d就會好好多架喇。放心放心。

好,無啦啦因為電影期向後移,突然放左個幾禮拜假,到今天又要回到工作中。睇黎我geh外遊運已開始,數埋呢兩個月響酒店訓多過響屋企訓幾倍有多,不過我又幾享受,有少少偷走的感覺。為左營造呢個工幹好似放假geh效果,我每次來台灣,盡可能都會一個人過來,唔需要助手一齊過來。

呢個獨遊的浪漫感覺非常好,大家有機會都可以試下。

呢個獨遊的浪漫感覺非常好,大家有機會都可以試下。

Cathay pacific lounge food....

Cathay pacific lounge food....

做藝人一個最好而我又唔會客氣去享受一個褔利,就係坐飛機一定坐business class以上(當然去慈善探訪除外),連帶當然就係上機前會去lounge坐坐。我想表揚下cathay個business lounge,呢幾年renew左之後都真係幾出色,靚之外,食物亦好有水準,唔係求求其其打發你就算個o種。暫時number one係taiwan個lounge, 有一個超好味的素菜麵同麻醬麵。GOOD!!!
今日我就食左呢個擔擔麵。都ok。

不過奉勸大家,搭飛機最好都係戴口罩,飛機太多太多病菌響同一個空間飛來飛去,我好驚。(不過戴左而家都有點作病. :P)

又係你!!!我唔會中你計啦今次!!!!

又係你!!!我唔會中你計啦今次!!!!

返到黎同一家酒店,一入房就見到佢 !!!好可惡啊,佢地呢間酒店好狡猾甘將呢兩個魔鬼放響最顯眼geh臺面,就係因為甘樣我上次住到中途突然肥左好多。見過鬼怕黑,我今次唔會再比你引到我喇!!!美味的妖孽,同我彈開!!!!!

好喇,真係有點作作地病,早d訓,明天掙取只得一天的時間排練排練。

菇奶。