上回講到,我啊何菇響facebook fan page達到20000人次之時,承諾大家我會送出三枚goomusic sweater,讓大家過一個暖粒粒冬(秋?)天,而上個禮拜我地響facebook輕輕易易就比兩位朋友“立”走左我地頭兩件。

基於大家都似乎擁有不可告人之強大偵探基因,亦基於有很多人投訴自己睇都未睇到個問題就已經比人答左,我決定今次要比上兩次更更更難。tips屎唔會比甘多唔在講,而且今次個標準答案將會極度嚴格,稍為少一個字都算錯。

好,問題來了:

曾幾何時,我告訴過大家我最最喜愛的一套電影,裡面女主角名為梁好裘,她於片中一幕需要讀出一篇稿,全長八句。
請大家將此稿一字不漏於這篇gooblog comments內打出來,包括她每一個停頓位。
三,二, 一, GO!!!!!!!

最快又準確的朋友將會是勝出者。
(大家不用擔心有沒被approve,因為我是有timecode的。)

梁好裘為證!!!!!

大家可以於goomusic website內的hall1c onlineshop睇下個goomusic sweater版!!!!

http://www.goomusic.com.hk