好興好興好興好興好興好興好興好興好興好興好興好興。

今晚比我響我d work入面發現一個重重重大錯誤,而,點解我甘興呢,係因為呢個錯誤唔係第一次,唔係第二次,亦唔係第三四五六次出現,而係第N次出現,比你,你興唔興?人會出錯,我明,亦會諒解,而其實我都真係唔係一個大家覺得甘容易發火gen人,但係錯完,再錯,再錯完,再再錯,重要係完全唔覺得要正視問題甘geh態度,我就真係好憤怒喇。

需知道,我個team每次都好辛苦甘用好多心血做一d我認為好好geh事情出黎,但去到臨門一腳比一d唔上心geh人攪到成件錯晒甘出現,全部之前所有人花geh氣力都等於白白丟落海一樣。我真係不能夠接受。

我成日比人叫我唔好甘辛苦咩都理,做歌手就唔好理甘多瑣碎事,其他野比其他人做,但我想話比大家聽,點解我成日要咩都理,正正就係因為呢個世界有太多草草了事geh人,求求其其交到貨就算,所以往往就係當我放少少手唔跟進晒所有steps,就會出事。老實講,你估我好好玩咩,咩都要自己做晒,但係一係你就接受同埋有心理準備個制成品會有機會甩皮甩骨,如果唔係,都係要自己跟到足穩陣。道理好簡單,你點可以expect其他人同你一樣甘上心,呢個世界唔會有人比你自己更緊張你自己d野,講完。

唔好嫌我老土,我真係好想勸大家,緊守崗位,用心工作。因為你一個人出錯,好可能影響另外十幾二十人,令他人心血完全白費。

----------------------------------

太興。興到頭痛。要食個麵先能定驚。

半夜好鬼興,食個靚麵先有返d衝勁。

題外話:

多謝大家甘支持我地呢個新gooblog,第一日就有差不多六千人來到賀喇,感激!!!!!!!

比個graph大家睇下先!

REally big big thanks!!!! 5950 views for the first day!!!!!

REally big big thanks!!!! 5950 views for the first day!!!!!