如果大家想要頭像,原來好簡單,

STEP 1)只需去到 http://www.gravatar.com 用你常用的email登記,然後跟住指示做,加入你想要的頭像。

STEP2)回來goomusic blog,進入一個post,用你剛才register的email來留言,你剛剛選的頭像就會自動顯示。

簡單!!!

還有,我加了一個option給大家,你們可以subscribe我的blog,右下邊sidebar有一個widget,(如下:


 

你們亦可以登記成為我們blog的user,入到control panel可以選擇subscription,亦可亦更改你的個人資料。

關於comments, 大家可能會覺得奇怪點解有時又要approve有時又唔洗,只因我click左個option係第一次留言就要approve,已經留過就唔洗。(不過呢個setting隨時變,哈哈。)

好,HaPPY BLOGGING!