在幾天前,我把一個電郵發了出去,告訴我們gooblog的訂閱者們他們可以參加一個博客比賽,勝出的朋友除了能得到SUPERGOO DVD外,文章更有機會在gooblog上被登出。這幾天來收到無數的電郵回覆(有些更多到被轉到JUNK裡面了,還好我眼明手快把他們救出來了,哈哈),真的非常謝謝大家熱烈參與,我正在認真的審閱,還有兩天,希望大家繼續奉上你們最好的作品。

在眾多參賽作品當中,佔了很大部分都是寫我,如何認識我之類的,本來也不覺得會選這一類型的文章,不過當中有一個真的”caught my eye”,因為她把我這麼多年來有說過的無聊話也都寫出來了。再次看回來,原來也是有些是不太無聊的。就把這個放在這裡跟大家分享吧 。

From Nicole Leung (雖然這不算是勝出作品,因為基本上這些都是我寫的,不過妳也會得到一張簽名supergoo喇,謝謝!)

大愛

2009.08.21

那年開始
知道了正能量為何物

漸漸的
愛上了
多得它
陪我對抗不時出現響我身上的負能量

聽完某人這些話
情緒一度很激動

這番話
我一定會好好記住
亦會成為我的座右銘
帶著我往前行

“其實我嗰人幾阿Q,正所謂“像鐵金剛,沖過去”,我將自己演繹咗成為一個鐵金剛,刀槍不入geh。係我心目中,其實有好多時出面負面嘅嘢可以影響到你,就係因為你俾佢影響到。只要你心無歪念,向你自己嘅目標去進發嘅時候,側邊嘅邪魔鬼怪佢要點樣去做一D嘢,點樣放一D暗箭,點樣去攻擊你嘅時候,其實只要你睇唔到佢,根本佢都唔存在。對我嚟講嗰D係另外一個channel嘅嘢嚟嘅,即已經唔係我世界入面嘅嘢嚟嘅。即等於嗰世界可能有好多其他空間嘅嘢,咁但係你都睇佢唔到,咁佢點會影響到你呢?我唔會俾呢D嘢影響到,而我對自己嘅群眾好有信心lor,即我會覺得我在乎嘅人,佢地唔會去相信呢D嘢,相信呢D嘢嘅人我唔會在乎佢地,咁其實已經OK lor。”

今晚
突然很想post某人講過的話
每看一次
又使我增加了一點向善的力量

唔好用你把尺去衡量別人。

如果大家能夠放開“斤斤”同埋“計較”,呢個世界會何其美好呢。

請緊記一點,肯蝕底geh人往往在將來會得到更多,做人唔係一時半刻geh事,凡事都應該睇得長遠D。

點解硬係要人地走咗先識得記起佢有幾好呢?

當兩個人從一個地方走出來,其中一個大叫話非禮啊!!!大家好自然就會有左first impression,o甘啊B君再講咩都無用,都會比人覺得佢非禮左啊A。但有無諗過其實原來非禮人個個係啊A君呢,只不過佢講得比啊B快所以大家就信左佢先。

話時話,其實“窮”點解就係等於負面無用同衰呢,有錢亦唔見得就一定係好人。

拿,世事呢,真係絕少絕對geh,當你以為一定係甘,哈,原來就係唔係甘,當你覺得一定唔會係甘啦,哈哈,佢偏偏就會係甘。

這一刻,如果給你一個願望,你會希望怎樣?
既然都講得出一個願望,而呢個願望其實能夠憑自己努力去完成,仲唔坐言起行,衰仔!!!!

“對於生活大大小小事,我們大概都要學習看開。讓不開心停留一個小時兩個小時,就快用思想安慰自己,跟自己說有什麼大不了,只要不是自己或家人朋友身體有毛病,什麼都能解決,什麼都沒大不了。過兩天過兩個月過兩年,曾經深刻都會漸淡去。其實,說到底,什麼都只是過眼雲煙而已。”

生活就是要往前走,往前看,聚散分離是必然,卻不一定是壞事,有時肯去走出這一歩,可能會找到更大更闊的天空。好朋友,謝謝你一路上陪伴,希望你能成功,快樂,找到你想要的。

一小時前,我有點upset,不過而家自己叫自己無事喇,呢d就係我自己口中geh“過份樂觀”喇。

人生就是一個又一個離別,難過,恢復,以為自己變得堅強點,跟住下次發現原來難過並不會減少。只有接受,面對。不過突然記起另一句話,站在門的這一邊,看來是死亡,但如果我們能越過去看另外一面,其實可能是另一個開始。面對生命,我們都要堅強。大家都是。

我今日針灸時仲有個好普通geh感想,就係,其實,人黎講,如果能夠食得落同訓得到,其實已經係好大褔份。

都市人對「成功」的定義太狹窄膚淺,是因為他們早已忘了生命的最基本。

對我來說,成功不是你從世界拿走了多少,而是你為世界付出了多少。

無知不是罪,人本來就知道得很少很少(當然包括我)。無知但不自知才是罪。

有身教…以身作則 >>>>>呢樣真係最重要,正如周博士教落,其實小朋友係無得“教”,小朋友只會學大人,大人點做佢地就會點做。大人要先做好自己,小朋友就會跟住學好。可惜太多人唔懂得呢個道理。

Invisibles裡面,最深刻是那個外傭的故事。其實香港也有千千萬萬個外傭的故事,離郷別井去外地打工,做粗重厭惡性工作不特止,重要受氣挨罵。那種孤獨有誰能明。很想跟所有家裡有菲傭印傭泰傭的朋友講,對佢地好少少啦,大家都係人,唔應該有高低之分。

你對人好,人地自然對返你好。這是定侓。如果個個都心存懷疑,你唔對我好我唔會對你好架,甘咪一個惡性循環lor。這是我的 theory.

係架,個個諗住“人地唔做我點解要做先啊?”,跟住咪個個都唔做lor。

我不太認同,當然凡事都需要適可而止,沒有人說要每天二十四小時都只看書,但我們的生活中絕對需要文學和晢學。

人生
有太多事情需要學習
我會繼續努力

這些日子以來的正能量
令我學會堅持
謝謝你.


(也謝謝妳,把我的話都收集起來了。再看回來也讓我覺得閒時亂說亂寫的也不是太沒意思呢!那我就會繼續亂寫啦,哈哈!!!!)